15 lis 2011

memories

Kolejny powiew lata - ba! - nawet wiosny, gdyż zdjęcia te są... z maja? Zapowiadałam, ze czasem się tu pojawi taki "powrót do przeszłości" z racji tego, że mało mnie tu było w wakacje. ;)
Teraz jest tak brzydko w ciągu dnia, że najchętniej opatulam się w gruby, byle-ciepły sweter i ani w głowie mi zdjęcia. Niech juz przyjdzie ta zima, a za nią znowu wiosna! ♥

Tak więc poniżej luźny outfit i Nadbużański Park Krajobrazowy w tle. ;) Poza tym, zwracam uwagę na moje śmieszne i nieco infantylne kolczyki-lody. ;)

shorts - Asos | top - gift | bag - Mizensa | sunglasses - New Look | sandals - Fleq

39 komentarzy:

  1. bardzo ładny outfit :D
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 25 stopni, strasznie za Wami tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  3. straszne zatęskniłam za majem patrząc na te zdjęcia, to mój ulubiony miesiąc w roku:) rewelacyjna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mnie rozgrzałaś tymi zdjęciami :))) bardzo ładny pierścionek i buty :)

    p.s. też chcę już szybko wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale powiem lata, powinni Cię za to ukarać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo nie! teraz wpadam w depresję!
    dlaczego już tak zimno:(
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh te ciepłe dni, chcę je znowu! :) Pozytywne zdjecia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie- a jeśli masz ochotę, możemy się poobserwować ;) masz super butki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swobodny codzienny letni strój, tak jak lubie
    oj tak zdjęcia a krajobraz za oknem to dwie inne bajki

    http://amedallion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. out jest śliczny!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. slicynie ! tesknie za tymi upalami !

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam białe, ale już go nie było i nie będzie na stanie, ma dobry klimat to łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dobrze mieć w zapasie zdjęcia sprzed kilku miesięcy. Przyjemnie popatrzeć i powspominać ciepłe dni.
    Piękny lakier na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe dodatki. Zdjęcia bardzo klimatyczne. Aż zatęskniłam za wiosną :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna torebka, w szczególności kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  15. love the ruffles on your tank top and your cute nails!

    enter my ambra giveaway here! xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie ;D swietny kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie, świetna torebka i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  19. this is adorable!! love it :)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. aż się cieplej zrobiło. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu czuć letnie klimaty jak się patrzy na te fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To nic osobistego, naprawdę, figurę masz super, ale i tak jesteś brzydka jak noc..

    OdpowiedzUsuń
  23. ale mi zapachniało latem;)
    świetny zestaw, bardzo dziewczęcy;)

    OdpowiedzUsuń
  24. och tak!!! gdzie nasze lato:):*:*:*:*:*

    obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego blogu:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna stylizacja :) bardzo mi sie podoba:P***
    zapraszam do mnie, nowa notka :) Pozdrawiam:*

    +add?

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy blog:) podoba mi się tutaj :) będę zaglądała :)
    zapraszam do mnie :)

    + obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie bym do takich dni wróciła!

    OdpowiedzUsuń
  28. Patrzę na Twoje zdjęcia i pewien sentyment, ahh kiedy było tak ciepło :) Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  29. wyjątkowo nic mi sie w tym outficie nie podoba, a przeważnie zachwycam się Twoimi stylicacjami, teraz pozostał zachwyt do figury.. ahh ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie! Prosto ale z jednocześnie z fantazją! Kolczyki mnie rozczuliły! :) No i może mogłabyś napisać co to za lakier? Jest świetny. :) Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam! :)
    http://karolasway.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. tęsknie za latem...
    za szortami...

    Kinga

    OdpowiedzUsuń